sobota, 25 lipca 2015

Everyday.

Witam kochane Jednorożce,z tej strony Lucy.
Bez owijania w bawełnę zacznę temat :P
Za równo tydzień obchodzę drugą rocznicę założenia mojego bloga.
(Jest tam również Ally jako moja modelka) 

Ogólnie to przychodzę tutaj do Was opowiedzieć o mojej pasji.
Od około trzech lat interesuję się fotografią.
Zaczęło się od niewinnego zdjęcia motyla...
Spodobało mi się to i tak z czasem fotografia stała się...nie wiem jak to określić.
Częścią mnie? Sposobem życia?  Coś takiego.
To już nie jest tylko robienie zdjęć.To jest patrzenie na świat inaczej.
Mówię dosłownie xd.Praktycznie się od tego uzależniłam.
Mam nadzieję,że nikt nie weźmie mnie za jakąś chorą XD
Taka sytuacja na przykład jak założyłam okulary przeciwsłoneczne to
pierwsza myśl jaka napłynęła do mojej głowy było 
"Lepszy kontrast,wow nawet chmury się wybiły"
Poważnie xd Wierzcie bądź nie ale tak było a jak chcecie to spytajcie Ally.
Obecnie to mam zamiar iść na studia fotograficzne po ukończeniu liceum...
Ale zobaczymy jak się będę uczyć :P
A wy jakie macie pasje,zainteresowania,hobby ?
 
 ***
Ulubione piosenki tego miesiąca ?  

1. A$AP Rocky - Everyday 
(ta piosenka pomogła mi z tytułem posta)
2. Tiësto & KSHMR feat. Vassy - Secrets
 3.  Rihanna - James Joint
Wiem ,wiem Rih na trzecim ale no life xd
BTW. to jestem Rih Navy 

ILY Jednorożce,do następnego xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz