sobota, 20 czerwca 2015

haul

Heeei!
W czwartek byłysmy na wycieczce w Poznaniu oczywiście jak to dziewczyny kiedy był czas wolny pobiegłyśmy do sklepów.
Oto co udało nam się kupić :D

Kto nie kocha dresów a szczególnie po przecenie?
NewYorker 39,95zł

Bluzki coś typu crop top idealnie pasujące do spodni z wysokim stanem ♥
NewYorker 39,95zł

NewYorker 12,95zł

Książki z empika autorki Reginy Brett: "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę" i "Bóg nigdy nie mruga"
Szczerze polecam!
"Bóg zawsze znajdzie Ci pracę" po przecenie po 19,90 zł
"Bóg nigdy nie mruga" - 31,99zł

Pomadki z firmy miss sporty

I na koniec obudowy na telefon
Sinsay - każda po 5,99zł

Podobają wam się nasze zakupy?
Macie coś z tego a może zamirzacie kupić?

Trzymajcie się ciepło i do następnego!

~Ally&Lu

wtorek, 16 czerwca 2015

And just enjoy the show

Heii!
Do tego posta zainspirowała mnie dzisiejsza lekcja języka angielskiego.
Może się to wydawać dziwne ale taka prawda.
 Śpiewaliśmy piosenkę Lenki "The Show"
Szczególnie moją uwagę zwróciła jedna zwrotka a mianowicie:
I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but I don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down I know
I've got to let it go
And just enjoy the show
Te słowa idealnie mnie opisują
Zaczęłam się zastanawiać nad całą moją egzystencą.
Wywnioskowałam, że czasami za bardzo się przejmuje wszystkimi życiowymi sytuacjami albo martwię się na zapas.
Stwirdziłam, że za każdym razem jak będe miała jakieś zmartwienie to po postu przypomnę sobię tą piosenkę i wyluzuje.
Nie można przecież cały czas żyć w stresie.
Dlatego i WY zabierzcie przykład ze mnie and just enjoy the show!

Do zobaczenia!



czwartek, 11 czerwca 2015

Tumblr girl.

Hejj
Dziś ja piszę post - Lu
Sory,tak wyszło xD
Ten post będzie o wszystkim i o niczym... typowa ja
Dobra,dobra koniec ściemy.To tak jak w tytule,dzisiaj o typowych "Tumblr Girl"(jeśli są tu jakieś TG to nie bierzcie tego do siebie xoxo)
W necie spotkałam się z kilkoma definicjami (oczywiście po angielsku)tego określenia.
Zazwyczaj zaczynały się od słów "White hipster girls [...]They are all generic and are annoying."
 Osobiście TG zdefiniowała bym inaczej i może nawet to zrobię teraz i tu tak short version.
Tumblr Girl-dziewczyna idealna tylko na zdjęciach na tmbl, coś w stylu "I look better online"Uzależniona w większym lub mniejszym stopniu od selfie,imprez itp głównie do zdjęć (na pokaz) na tmbl.
Osobiście to też lubię siedzieć na Tumblr'ze,bo tam znajduję inspiracje.Lubię zdjęcia stamtąd i nie mam nic do TG ,ale to może dlatego że chciałam nią być... xD
 A tak po za tym to zmieniłam coś.
Nie mam już prostych włosów,wróciłam do natural hair...
Czyli kręcone,takie moje.
Z takich \/
na takie \/
Ale to szczegół :D
Wracając do TG i Tumblr'a teraz krótko.
Wgl to on kojarzy mi się z czarno-białymi zdjęciami.
Moje ulubione fotki z Tmbl.
 A wy co myślicie o Tumblr Girl?
Macie jakieś ulubione fotki z tego portalu?
zapraszam do dzielenia się nimi 

~Lu xo

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Iced coffee

Heii!
Dzisiaj przygotowałyśmy dla was coś w sam raz na upalne dni 👌.
Kawa mrożona to chyba coś co każdy uwielbia.
Oto przepis:

 Składniki:
- kawa rozpuszczalna
- mleko
- cukier puder
- kostki lodu
- lody waniliowe do smaku (nie trzeba)

Przygotowanie:

Krok 1: Wlewamy 2 szklanki mleka do miski(ilość szklanek zależy od tego ile chcecie mieć porcji, jedna szklanka mleka na osobę)

Krok 2: Dodajemy kawę (tu też zależy od tego ile lubicie, my dodałyśmy jedną łyżkę)
 Krok 3: Dodajemy 1 łyżkę cukru pudru.

 Krok 4: Wszystko miksujemy.
 Powinniśmy uzyskać mniej więcej taką masę.
 Na koniec dodajemy kostki lodu i ewentualnie lody waniliowe
 I GOTOWE :D
nasz mały pomocnik ;)




SMACZNEGO!

~Ally&Lu

czwartek, 4 czerwca 2015

who's ready for summer?

Heii!
Co tam u was? Od kilku dni zrobiło się naprawdę gorąco, tak że można już ubierać krótkie spodenki.
Oczywiście bardzo sie  tego cieszymy tylko nasze nieopalone nogi ;/. Trzeba się wybrać poopalać :P
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami! Aż trudno w to uwierzyć, precież dopiero co był sylwester ;O
Macie już jakieś plany na wakacje?
Jak tak to jakie? ;)



Chcielibyście jakiś tematyczny post?

Trzymajcie się i do następnego!

~Ally&Lu