sobota, 13 lutego 2016

Przeczytani #FERIE

Hei hei!
Dzisiaj post książkowy. Jako, że w ferie przeczytałyśmy sporo ksiązek to postanowiłyśmy się z wami nimi podzielić :D.
 Pierwszą książką a właściwie dwoma jest "Zostań jeśli kochasz" i "Wróć jeśli pamiętasz". Na pozór może się wydawać, że to zwykła powieść miłosna i w pewnym sensie taka jest, Jednak wypadek którzy całkowicie zmienia życie Mii zmienia bardzo dużo a przede wszystkim daje do myślenia.
Druga część opowiada dalszą "historię" kochanków. Co zaskoczyło mnie w tej części było to że napisana była z perspektywy chłopaka co daje bardzo fajny balans.
Kolejnymi książkami są "Każdego dnia" i "Pewnego dnia". Muszę przyznać, że opis pierwszej z nich tak mnie zaciekawił, że musiałam ją od razu kupić. Według mnie ta książka całkowicie różni się od zwyczajnych romansów poprzez miłość tajemniczego A do dziewczyny, który każdego dnia budzi się w innym ciele. Nasuwa się pytanie jak mogliby być razem? Czy ich miłość by przetrwała? Cóż wszystkiego dowiecie się w tej książce! 
Jeśli chodzi o część 2 to jest to po prostu książka  napisana z perspektywy dziewczyny, więc jeśli chcecie się dowiedzieć więcej szczegółów to bardzo polecam!
I jak skusicie się na przeczytanie któreś z nich? A może już je czytaliście? Chętnie poznamy waszą opinię na ich temat :D

~Ally&Lu

2 komentarze:

  1. Tytuły tych książek kojarzę. Niektóre zachęcają do przeczytania. Może niebawem się skuszę :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w domu książkę Zostań jeśli kochasz i teraz wiem, że muszę ją przeczytać.
    Może wspólna obserwacja. Ja obserwuję i czekam na odpowiedź na moim blogu. <3

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń