niedziela, 17 stycznia 2016

let it snow ❄⛄

Hei!
Pewnie nie jestem jedyną osobą, która myślała że tej zimy śniegu już nie zobaczymy. A jednak!
W nowy rok obudziłam się, wyjrzałam za okno a.. tam biało!
Nawet nie wyobrażacie sobie mojego zdziwienia. Komlpetnie sie tego nie spodziewałam tym bardziej że jeszcze dzień przed wigiliją było z 15 stopni xD.

Pomimo tego, że śniegu nie zostało już wale tak dużo to co mnie zdziwiło to to że jeziora nadal pozostają zamarznięte. Oczywiście nie na tyle aby spokojnie sobie po nich chodzić no bo jednak aż takie twarde nie są.
Anyway, nie mogę doczekać się aż przyjdzie wiosna i będę w końcu mogła założyć moje trampki!
A wy lubicie zimę?
Jest u was śnieg?

1 komentarz:

  1. O tak! Ja też nie mogę się doczekać wiosny, żeby w końcu wyciągnąć wszystkie trampki z szafy. :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń