czwartek, 11 czerwca 2015

Tumblr girl.

Hejj
Dziś ja piszę post - Lu
Sory,tak wyszło xD
Ten post będzie o wszystkim i o niczym... typowa ja
Dobra,dobra koniec ściemy.To tak jak w tytule,dzisiaj o typowych "Tumblr Girl"(jeśli są tu jakieś TG to nie bierzcie tego do siebie xoxo)
W necie spotkałam się z kilkoma definicjami (oczywiście po angielsku)tego określenia.
Zazwyczaj zaczynały się od słów "White hipster girls [...]They are all generic and are annoying."
 Osobiście TG zdefiniowała bym inaczej i może nawet to zrobię teraz i tu tak short version.
Tumblr Girl-dziewczyna idealna tylko na zdjęciach na tmbl, coś w stylu "I look better online"Uzależniona w większym lub mniejszym stopniu od selfie,imprez itp głównie do zdjęć (na pokaz) na tmbl.
Osobiście to też lubię siedzieć na Tumblr'ze,bo tam znajduję inspiracje.Lubię zdjęcia stamtąd i nie mam nic do TG ,ale to może dlatego że chciałam nią być... xD
 A tak po za tym to zmieniłam coś.
Nie mam już prostych włosów,wróciłam do natural hair...
Czyli kręcone,takie moje.
Z takich \/
na takie \/
Ale to szczegół :D
Wracając do TG i Tumblr'a teraz krótko.
Wgl to on kojarzy mi się z czarno-białymi zdjęciami.
Moje ulubione fotki z Tmbl.
 A wy co myślicie o Tumblr Girl?
Macie jakieś ulubione fotki z tego portalu?
zapraszam do dzielenia się nimi 

~Lu xo

4 komentarze:

  1. Świetny post, lubię oglądać takie zdjęcia na tumblr, są bardzo inspirujące :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że można inspirować się tumblr girls, ale nie popadać w paranoję, żeby dążyć za wszelką cenę do bycie takie same jak one. Trzeba być sobą! Pięknie Ci w naturalnej fryzurze :) Fajny post! Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wchodzę na tumbrl'a więc nie mam zdania, ale zdjęcia bardzo ładne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zdjęcia mi się bardzo podobają!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń