wtorek, 16 czerwca 2015

And just enjoy the show

Heii!
Do tego posta zainspirowała mnie dzisiejsza lekcja języka angielskiego.
Może się to wydawać dziwne ale taka prawda.
 Śpiewaliśmy piosenkę Lenki "The Show"
Szczególnie moją uwagę zwróciła jedna zwrotka a mianowicie:
I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but I don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down I know
I've got to let it go
And just enjoy the show
Te słowa idealnie mnie opisują
Zaczęłam się zastanawiać nad całą moją egzystencą.
Wywnioskowałam, że czasami za bardzo się przejmuje wszystkimi życiowymi sytuacjami albo martwię się na zapas.
Stwirdziłam, że za każdym razem jak będe miała jakieś zmartwienie to po postu przypomnę sobię tą piosenkę i wyluzuje.
Nie można przecież cały czas żyć w stresie.
Dlatego i WY zabierzcie przykład ze mnie and just enjoy the show!

Do zobaczenia!



7 komentarzy:

  1. I doszłaś do świetnych wniosków. Tak trzymaj :))

    1968basweca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnie bardzo :)

    Zapraszam do mnie na jeszcze świeżutki, nowy post! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Mega masz bluzę :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Świetna bluza !
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! :) bardzo fajnie i lekko napisany post ;) muszę posłuchać tej piosenki, bo ją uwielbiam. Drugie zdjęcie jest cuuuudowne! :)


    ~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie? :) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czasami martwie sie na zapas a później tego żałuje. :D
    Zapraszam do siebie zanciazagranica.blogspot.co.uk :)

    OdpowiedzUsuń